Bootboys Social Club – Obrazy Smutku CD
Jedná se v pořadí o čtvrtý počin této Brněnské kapely a nachází se na něm 10 zbrusu nových válů. CD vyšlo teď v listopadu 2018 a kluci si ho vydali sami. Co se hudby týče, tak se jedná o naprosto parádní skinhead rock, kterému dominují Vlastíkovi charakteristické vokály. Celé je to mnohem melodičtější a propracovanější než první dvě CD, nejznatelnější je to u songů “Obrazy Smutku“, “Divadlo Loutek“ a “Naše Zem“, které dle mě vyčnívají nejvíce, co se hudby týče. Pokud jde o texty, tak hned první píseň “Obrazy Smutku“ je opravdu velmi silná, ta se opravdu povedla !! Je věnovaná všem obětem politických procesů 50. let a při jejím poslechu mě pokaždé mrazí (zrovna nedávno jsem například četl příběh paní Zdeny Mašínové a toho, co jí komunisté provedli…). Následuje vál “Produkt Doby“, který pojednává o bezduchých hodnotách současných celebrit, které pouze sledují moderní trendy a hýčkají svá vlastní ega. Třetí vál se jmenuje “Divadlo Loutek“ a je to opět pecka jako kráva. Tato píseň pojednává o armádě loutek v divadle lží a obsahuje silné protidrogové poselství, smrt všem drogovým dealerům !! Následuje vál “Parazit“, který je opět velmi povedený a pojednává o tom, že jsme všichni nakažení nějakým parazitem. Nepodařilo se mi přesně určit, o jakého parazita se jedná, tudíž si myslím, že tato píseň se dá vykládat různě. :-))) Pátý vál se jmenuje “Ně Kolonii“ a její název je uvedený částečně v azbuce, tím pádem je jasné, že její text k nám přivál vítr z východu. :-)) Poselství je tedy jasné, naše země by neměla být ani Ruská kolonie, ani ustrašený protektorát, ale měli bychom si o jejím osudu rozhodovat jen my sami !! Šestý vál se jmenuje “Naše Zem“ a dle mě se jedná o úplně nejlepší počin kapely vůbec !! Její poselství nemůže nechat žádného vlastence chladného, pojednává totiž o tom, jak naše milovaná Vlast pomalu ale jistě umírá a jak ji politici vedou přímo do propasti… 😞 Následuje vál “Okupant“, který pro změnu kritizuje Americké vojenské intervence, kde se vraždí ve jméně ovládnutí zdrojů dotčených zemí. Osmý vál se jmenuje “Studená Válka“ a vrací se do doby, kdy byl svět rozdělen na dva nepřátelské bloky a propaganda měla opravdové hody. Předposlední píseň se jmenuje “Ústup“ a jak jsem pochopil, pojednává o ústupu starých prověřených hodnot, což vyústí v totální rozvrat a prázdnotu. Vše uzavírá píseň “Skinhead Story“, která je věnována našemu skinheadskému kultu a tomu, jaký překroucený a lživý obraz je o nás představován v médiích, hlavně na TV HOVNO. :-)) Toto CD má také parádní booklet, který je celý laděn do tmavě modré barvy, což vypadá parádně. Na přední stránce vidíme postavu člověka uvíznutého v ostnatých drátech, což koresponduje s titulní písní. Uvnitř jsou pak všechny texty v češtině, další tematické obrázky dokreslující atmosféru některých textů, fotka kapely a poděkování kapelám, se kterými Bootboys Social Club už hráli.
 Bobek ( Boots and Braces web zine)